۱۳۹۹ خرداد ۳, شنبه

من و گوسفندانم

من و گوسفندان 

ارزش من به گوسفندانم است
من خود  کسی نیستم 

گوسفندان هر چه بیشتر 
نیروی من فزون تر است 

من جباری حقیرم 

گوسفندانی که با سوتی مرا دوره می کنند  
مرا بقاء می بخشند

من  ذلیلی رو به زوالم

گوسفندان بی پرسش 
مرا به عرش می برند

من شیادی  شرورم

گوسفندان رام ، 
به من آرامش می دهند 

من  هراسانم

گوسفندان سر به راه 
مرا دلیر می کنند

من بز دلی بیش نیستم 

تکبیر گوسفندان 
مرا کبیر می کند 

من پلیدی حیله گرم 

 گوسفندان بی مغز
 اعتبار من هستند 

من ابلهی  بیش نیستم

 گوسفندان جمیل 
مرا جلال  می دهند

من موجودی کریه هستم 

حجم این گوسفندان 
مرا عظیم جلو می دهد

من عصایی پوسیده ام 

بع بع گوسفندانم 
مرا بلند آوازه کرده است

من حرف کهنه ای بیش نیستم

گوسفندان تسلیم ، گوسفندان عزیز م

شما همه چیز من هستید ، 

من بی شما نیستم 


منوچهر مر عشی 
27-04-2020



با عرض معذرت از گوسفندان که بخاطر بیان مطلب با انسان هایبد مقایسه می شوند

هیچ نظری موجود نیست: