۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

آنکه ...

آنکه...

 آنکه شادی می آفریند
 آنکه قلبی سرشار دارد 
آنکه سری سبز دارد 
آنکه همه را یکی می بیند

در بهشت من جا دارد

آنکه مهر می ورزد 
آنکه خردبنا می نهد 
آنکه کردار نیک دارد
آنکه آگاهی می کارد 
آنکه روشنی می بخشد 

به بهشت من راه می یابد

آنکه به نبرد بر می خیزد
 آنکه تا آخر  می ماند  
آنکه شانه زیر بار می دهد 
آنکه از خود میگذرد 
آنکه را ه می نماید
آنکه رقیق راه می ماند
آنکه بن بست می شکند  
آنکه به پیش می تازد 

در بهشت من سکنا می گزیند

آنکه بذر می افشاند 
آنکه نان  می هد 
آنکه تولید می کند 
آنکه اندیشه می ورزد  
آنکه رفاه می سازد 
آنکه آرامش می آورد
آنکه رؤیایی رهایی دارد
آنکه طرحی نو دارد


در بهشت من خانه دارد 

منوچهر مرعشی 18-05-2020

در جهان بینی من جهنم جای نداردالبته نتیجه اتودینامیک اعمالو افکار(خوب یا بدبجای خود غیرقابل انکار است .
اما دکان دین فروشان شیاد و استثمارگر را باید بی تردید بست . اسلحه های ترس ،تقدس ،جهل ،دین ،مذهب ،روح ،مرگ ،پس از مرگ،جهنم ، بهشت و  ....را باید از آنان گرفت . سر انجام هر فرد خودباید خود و خدای خود را کشف کند و با آن ارتباط ایجاد کندانتخاب آزادانه و آگاهانه و به دنبال آن پذیرش مسؤلیت اعمال وافکار خویش ....راهی که باید فردی و جمعی طی کنیم ....

هیچ نظری موجود نیست: