۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۹, دوشنبه

انتخاب

انتخاب

 تقدیم به مجاهد خلق اکرم باباخانی و از طریق ایشان به همهمجاهدان و انسان های که انسان زیستن را انتخاب می کنند و بههر قیمت تا آخر هنرمندانه زندگی می کنند . در تمام طول تاریخچنین انسان‌های پیروزی را رقم زده اند و تکامل جامعه انسانی را  با همه رنج و غیر ممکن بودن  به پیش برده اند ....




عبور از آتش را 
رهایی از بندهارا 
ایستاده مردن را 
انسان زیستن را 
گسستن زنجیرها را 

من،  بودن را انتخاب می کنم 

پرواز از خاک  را 
جام جاودانگی را 
رنج راه را ‌
ارزش حضور را 
تا آخر ماندن را 
شمع شدن را 
پروانه گشتن را 

 من ،بودن را انتخاب می کنم 

دل از بند کندن را 
شیردل بودن را 
شعله شدن را 
با یاران بودن را 
پذیرش مسؤلیت  را
صبر جمیل را 
نور امید را 

من ،بودن را انتخاب می کنم 

شکستن بن بست را 
رقص در میدان را 
نبرد با پلیدان  را 
شراب عشق را 
دست دوستی را 
عزم رفتن را  
قلعه مقاومت را 

من ،بودن را انتخاب می کنم 

گذشتن از خود را 
خوشبختی جمع را 
کبوتر صلح را 
پرچم آزادی را 
خانه عدالت را 
ساز سازندگی را
ترانه همبستگی را 
شعر پذیرش را 
داستان ایستادگی را 
قصه رزم را 

من ،بودن را انتخاب می کنم 

گل شب بو را 
دشت شقایق را
باغ مهر را
کوی سیمرغ را
راه ققنوس را
شب روشن را
روز رزم را 
ماه مهتابی را 
سال سرشار را 
ساعت سرنگونی را 
ثانیه دگرگونی را

من بودن را انتخاب می کنم 

منوچهر مرعشی 
17-05-2020

هیچ نظری موجود نیست: