۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه

حقیت را می دانند ولی دروغ می گویند.



“How does not know the truth is simply a fool yet who knows the truth and calls it a lie is a criminal”

Bertolt Brecht

"آن که حقیقت را نمی داند بسادگی یک احمق است در حالیکه آنکه حقیت را می داند و آن را دروغ می نامد یک جنایت کار است"

"برتولت برشت"

حقیقت این است که هم قدرت های بزرگ استعماری جهان هم رژیم با همه جناح ها و عوامل رنگارنگش بهتر از هرکس دیگر می دانند که در بیش از 3 دهه بر  نیروهای مبارز و آزدیخواه و مردم و تاریخ ابران به واسطه حاکمیت سیاه ارتجاع مذهبی چه رفته و می رود  می دانند که مانع مقدم و اصلی ترقی و زندگی مسالمت آمیز انسانی و شرافتمندانه هیولای دیکتاتوری ولایت فقیه با همه ضد ارزشها و عوامل و نهادها و ارگانهایش بوده وهست . می دانند که نیروهای دمکراسی طلب و بطور خاص سازمان مجاهدین خلق ایران در همه دورانها نهایت انعطاف و فداکاری و همکاری .. را همراه با هوشیاری و از خود گذشتگی شگفت انگیز البته با پافشاری بر اصل حاکمیت مردم در رابطه با همه جریانات از خود نشان داده و می دهد . برای دریافت این حقایق کافی است صادقانه نظری بر مواضع و عملکرد تا کنونی طرفین انداخت تا حقیت را با چشم سر دید. پایداری امروز مجاهدین بر حقوق انسانی خویش و حق حاکمیت مردم ایران بر سرنوشت خویش و مبارزه بی امانشان بر علیه رژیم و حامیان استعماری و مزدوران و عواملش ادامه حق نبرد ملتی برای پیش رفت و آزادی و رفاه و عدالت در برابر رژیمی انسان کش و قرون وسطی  است که البته هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند آن را متوقف کند.

آنان که چنین کینه توزانه و ددمنشانه با هر ماسک و زیر هر عنوانی کمر به نابودی مجاهدین به هر قیمت حتی با دریوزگی به درگاه دوات آمریکا برای محدود کردن مجاهدین با راه بند لیست کذایی تروریستی و .. بسته اند حقیقت را بدرستی می دانند ولی بی شرمانه دروغ می گویند و دام می بافند اینها از بزرگترین تا کوچکترینشان به مثابه آنانی که حقیت را می دانند ولی آنرا دروغ معرفی می کنند با مدد از گفته برتولت برشت جنایتکارنی بیش نیستند.

هر بار باید تکرار کرد از آنجا که جهان خارج از ذهن واقعیت دارد و همچنین دارای قوانیین سرسخت و گریز ناپذیر است این جماعت در هر کجا و هر موقعیتی هم که باشند حتی اگر در راس ابر قدرت جهان هم که باشند سر انجام بد نامی پلیدی و نابودی برای خود می اندوزند گرچه شاید مدتی دنیا به کامشان باشد اما عاقبتشان سخت درناک و چاره ناپذیر است چون در افتادن با حرکت هم آهنگ هستی مانند سر بر دیوار سنگی کوبیدن است. بدا به حال آنان که بخاطر منافع حقیر و زود گذر یا حسد و کینه حیوانی و یا هر دلیل دیگری سرنوشت خود را به یکی از پلیدترین نیروهای تاریخ بشری یعنی دیکتاتوری مذهبی نوع خمینی گره زده اند.



منوچهر مرعشی

22-08-2011

هیچ نظری موجود نیست: