۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه

از درون مایه ارتجاع مذهبی تنها پلیدی برون می آید





در این که رژیم ولایت فقیه ارتجاعی همواره در طول حیاتش از درد بی درمان تضادهای درونی به دلیل ساخت وبافت و ماهیتش رنج می برده و می برد تردیدی نیست . هنر اما بکار گیری این ضعف رژیم در جهت ضربه زدن و سرنگون کردن آن بوده و هست .

دل بستن و امیدوار بودن وسرمایه گذاری کردن و عمده کردن و در جازدن در تضادهای درونی رژیم از طرف هرکه باشد چه یک نیروی کوچک داخلی چه بزرگترین ابر قدرت جهان خطای بزرگ است .که البته حاصلش در جیب گشاد ولایت فقیه می رود به همین دلیل رژیم و همراه هان جهانی اش حساب شده تلاش دارندهمه چیز را به درون رژیم هدایت و محدود کنند تا اوضاع را کنترول و به نفع خود بچرخانند. گاه با رفسنجانی پرچم دروغین سازندگی بر می افرازند تا با باز گذاشتن دست چپاولگران مدتی بر عمر خود به افزایند زمانی با فریب اصلاحات سید شیاد خاتمی را با پز گفتگوی تمدنها به دورگردی جهان برای بند بست روانه دیار کفر می کنند گاه دروغ گوی بی شرمی چون احمدی نژاد را در برابر مردم ایران و جهان شاخ  می کنند و گاه  حتی اگر لازم باشد برای جلوگیری از جارو شدن و سرنگونی تمام عیار توسط مردم و مقاومتشان  اپوزسیون داخلی و هم جنس ارتجاع مذهبی را با رنگ و لعابی دیگر پر وبال  و میدان می دهند و.. خلاصه برای ماند در قدرت هر کاری می کنند طبق رهنمود خمینی حتی اگراین کار  تر ک واجبات باشد.

تضادهای اخیر لوطی و انترش یعنی باند خامنه ای و احمدی نزاد نیز از همین سیاق و درکانال همین رژیم است البته در شرایط بسیار متفاوت داخلی و جهانی که می توان و باید با هوشیاری و انتخاب درست مسیر آن را بنفع جنبش آذادیخواهانه مردم ایران بکار گرفت.

تجربه تلخ و سنگین دیکتاتوری مذهبی در عمل به هزار شکل نشان داده است که راه اصولی و عقلانی  وبا صرفه  و انسانی برای مردم ایران و جهان  راه  عبور از جمهوری اسلامی حاکم بر ایران با همه ساختارها و ارزشها و تئورهایش می باشد .

منوچهر مرعشی

6-8-2011





  






هیچ نظری موجود نیست: