۱۳۸۷ بهمن ۱۵, سه‌شنبه

ماه در آب


با الهام از انعکاس ماه در دریاچه شهرمان

منوچهر مرعشی

03-02-2009

شهر خفته

بال گسترده سکوت

شب بیدار

ماه عریان

دریاچه آرام

سرمی برد ناگاه

در دل دریاچه ماه

تن میشوید

از گرد و غبار کهکشان

خواب ماهیها پریشان

چشمهای آسمان

مانده حیران

باد سر گردانتر

ز چشمها

من بین دو ماه

غرق تماشا

مست ازدیدن و

دیدار ها

برده ام از یاد

پاهایم را

بر زمان

راه را بسته ام

مرغی اماء

در درونم

هی میزند پر

می زند آرامشم را

بر هم

هی می پرسد ز من

ماه کو؟ ماه کیست؟

عاقنت ،من

با صدای خاموش

sکه نشکند

سخن، این سکوت

از زبان ماهی نوزادی

در گوشی

می پرسم ز آب

این ماه است

یا آن ماه؟!

۳ نظر:

میم. سروش گفت...

سلام

مرسی که سر زدی به وبلاگ. باز هم از اینکارا بکن.
بهت لینک دادم. شعرها و نوشته هاتو هم خوندم. دستت درد نکنه.

koosha گفت...

منوچهر عزیز سلام
همانطور که قول داده بودم لینک وبلاگم رو اینجا برات میگذارم. هرچند مدتهای مدیدی هست خصوصا از وقتی که در ایران فیلتر شد درست و حسابی بروز نمی کنم و بنوعی دیگر متروک شده
با بهترین آرزوها
علیرضا

koosha گفت...

http://koosha.blogfa.com/