۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

بمیدان آوردن روح پلید

موسوی،کروبی،خاتمی وهمه عناصرریزودرشت سیاسی ،ایدئولوژیک، فرهنگی، هنری،فکری و.. داخلی و یا خارج کشوری ایرانی ویا غیر ایرانی جناح مغلوب رژیم درست می گویند که در رابطه با آتش زدن عکس روح و رهبر اصلی جهل و جنایت ودیکتاتوری خمینی هیچ نقشی و دستی نداشته اند. بلکه بر عکس اینان همگی همه تلا ششان هم از قضا حفظ و تداوم جمهوری اسلامی خمینی ساخته بوده و هست زیرا النهایه محصولات فکری و اخلاقی وعقیدتی و عملی همین نظام بوده و هستند و همواره در، با ،و همراه این رژیم بوده اند.
مهمتر اما اینکه خواست و اراده جنبش مردم ایران بسی فراتر عمیق تر و گسترده تر از درخواست و توان بخشی از افراد حقیقی یا اورگانها و اسناد وقوانین حقوقی همین رژیم است.بارها گفته شده است و باید باز هم تکرار کرد که تضاد مردم ایران با تمامیت رژیم ریشه ای، تاریخی،انباشته،فشرده و انفجاری است. این را بنظر من هر دو جناح رژیم نه تنها خوب می دانند و از آن مطلع هستند بلکه آنرا حس ولمس می کنند چون خود در آفریدن این همه بحران و طوفانی که در راه است نقش اساسی را داشته اند.اختلاف اما بر سر کسب قدرت جهت شیوه مقابله با مردم برای تداوم رژیم و مقابله با چالشهای جهانی و داخلی می باشد.
رسیدن به حداقل خواسته ها یعنی دمکراسی و عدالت اجتمایی برای جامعه ایران امروز بدست نمی آید مگر با کنار زدن سد دیکتاتوری مذهبی جمهوری اسلامی در همه شئونات زندگی فردی و سیاسی و اجتمایی واین مهم در گام نخست با جدایی جدی کامل دین از حکومت بدست می آید. این خواست طبیعی و پایه ای با یا در اندیشه و عملکرد رژیمی که خمینی بنا گذاشت بدست آمدنی نیست این حقیقت را 30 سال به اشکال مختلف آزموده ایم و امروز تجربه ایست بروشنی آفتاب، بنابراین روند طبیعی جنبش حرکت بسوی رسیدن به خواستهایش می باشد وتا بدست آوردنشان در هر حال و شرایطی با گرفتن اشکال متناسب با موقعیتی که در آن قرار می گیرد، ادامه پیدا خواهد کرد و محدود به کسی یا چیزی نخواهد شد.
بمیدان آوردن روح پلید خمینی اما در این شرایط از طرف خامنه ای البته بقصد بسیج هر چه بیشتر وحوش جهت سرکوب و ایجاد وحشت و مانع در برابر جنبش آزادی خواهانه مردم ایران است .خامنه ای و رژیم درمانده اش از دست مردم به روح پلید و شرور خمینی پناه آورده است. این در نگاه اول بیانگر ضعف و ته کشیدن ولی فقیه حاکم است او می خواهد با توسل به میراث پلید خمینی جناح مغضوب را با این بهانه و پرداخت کمتر هزینه به سازش کامل یا سکوت یا حذف وادارد، آنگاه و هم زمان به سرکوب وکشتار مردم بپاخاسته بپردازد.
در این رابطه البته باید هوشیار بود و در مقابل اخلاق ضد انسانی خمینی و بازماندگانش اخلاق انسانسی را معیار قرار داد و از تمام حقوق انسانی همه کسانی که (علارغم هر سابقه و عقیده ای) مورد خشم حیوانی ژریم قرار می گیرند با همه توان و امکان حمایت کرد و از طرف دیگر بر مقاومت و مبارزه و نبرد با کل رژیم دمید و افزود.
خامنه ای می خواهد نقش خمینی را در رهبری جرم و جنایت و قتل عام و نسل کشی و سرکوب در سالهای 1360 به بعد را امروز بازی کند. اما نه خامنه ای خمینی است( خامنه ای آخوند متوسط دست بوس خمینی بیش نیست).نه جامعه امروز جامعه 30سال پیش است(3 دهه تجربه مستقیم حاکمیت جمهوری اسلامی 3 دهه تجربه مبارزه با رژیم، سطح دانش و آگاهی و..) نه جامعه جهانی امروز جامعه جهانی آن روز است.
در برابر تاکتیک و اقدام رذیلانه اخیر رژیم ولایت فقیه ما اما باید:
از حقوق انسانی مخالفان و حتی دشمنانمان در هر حال و شرایط با تمام توان دفاع کنیم، بهم نزدیکتر وهمبسته تر شویم و شعله های نبرد را فروزانتر کنیم.

منوچهر مرعشی
14-12-2009

هیچ نظری موجود نیست: