۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

در من



برای او و آنان که با دریافت حقیقت، از عشق متولد می شوند، و با بر افروختن وجود خویش، خود و جهان را روشن و دګرګون می کنند.

در من،

دانه ای ریشه می دواند

در من،

پرنده ای آشیانه می سازد

در من،

شعری شکل می ګیرد

در من،

اشکی ترانه می سراید

در من،

لبخندی آواز می خواند

در من،

سروی سر می کشد

در من،

بیدی سر خم می کند

در من،

ستاره ای می سوزد

در من،

پوسته ای می شکند

در من،

رنګین کمانی پل می زند

در من،

خاطره پرواز می کند

در من،

معرفت می جوشد

در من،

باران می نوازد

در من،

طوفان به آرامش می رسد

در من،

تاریکی روشن می شود

در من،

هیولا می ګریزد

در من،

دوستی دست دراز می کند

در من،

پذیرش چتر می ګشاید

در من،

صبر سایه می افکند

در من،

محبت بال می ګشاید

در من،

شور شیپور می زند

در من،

شعور فواره می زند

در من،

شادی به رقص می آید

در من،

آتش عشقی روشن می شود

در من،

خدا خود می نماید

منوچهر مرعشی

۰۴-۰۳-۲۰۱۰

۱ نظر:

هادی گفت...

سلام منوجهر عزیز،

مرسی و ممنون از لطف شما. بهار هم که داره می یاد. به امید هر جه بهاری تر شدن شعرهای زیبات و با وام گرفتن از همین شعرت، به امید پُل زدن رنگین کمانها در آسمان آبی میهنمان.


شاد، سلامت و موفق باشی