۱۳۹۰ مهر ۲۴, یکشنبه

تاکی و تاکجا؟


برخلاف تبلیغات عوامفریبانه رژیم حاکم بر ایران  آمریکا هرگز دنبال سرنگون کردن ارتجاع مذهبی در ایران نبوده ونیست برعکس آمریکا بویژه در چند دهه پیش و در دوران جنگ سرد در تضادش با جهان سوسیالیستی موجود آنروز و ترس از قدرت گیری نیروهای براستی انقلابی و ملی و آزدیخواه  همواره  یکی از بوجود آورنده گان و حامیان جریانات گوناگون ارتجاعی در منطقه ما بود.

خمینی بدون سازش و حمایت آمریکا و جهان غرب هرگز قادر نبود چنین آسوده و مفت بر صندلی قدرت بنشیند. ییاد بیاوریم نشست معروف گوادلپ را که جهان غرب تصمم به رفتن شاه و آمدن خمینی را گرفت وتماس های مستمر و دوستانه شورای به اصطلاح انقلاب خمینی از جمله بهشتی و یزدی و .. را در داخل و خارج با مقامات آمریکای و بخصوص با ژنرال هایزر مامور انتقال مسالمت آمیز قدرت از شاه به خمینی و.. این چنین بود که خمینی با هواپیمای اختصاصی و تظمین شده با احساس هیچ نسبت به خاک وطن و مردم ایران ولی با سری پر از تزویر و دلی پر کینه سکان قدرت را با کمک و حمایت آشکارآ مریکا در دست گرفت . خمینی با سازش و معامله با جهان غرب و دروغ و فریب مردم ایران حاکم شد و با بی شرمی بی حد نمک خورد و نمکدان را شکست.

بنا بر شواهد و عملکرد آمریکا در طول تمام عمر این رژیم سیایت آمریکا بر پایه کنار آمدن و پذیرش ارتجاع مذهبی حاکم بر ایران تاکنون بوده وهست. کرنش گاهی در حد غیرقابل تصور همراه با باج دادن  مانند سد راه مقامت مردم ایران شدن با برچسب تروریستی چشم پوشیدن حتی در برابر جان سربازان و شهروندان آمریکای  که توسط رژیم کشته شده و می شوند همکاری و راه باز کردن برای قدرت گیری ارتجاع در عراق و افغانستان و منطقه  همه جور امکانات و سواری دادن به جریان به اصطلاح اصلاح طلب از جنس و درون رژیم دست دوستی دارز کردن بسوی خامنه ای و سران حاکم و....سیاست مداوم دول گونگون آمریکای در برابر رژیم حاکم بر ایران بوده وهست.

دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران از زمان قدرت گیری تا همین امروز آشکار و با بی شرمی ترور وجنایت و سرکوب را تا هر جا که بتواند بر علیه مردم ایران و منطقه و جهان اعمال کرده و می کند این حرف تازه ای نیست و جهان به همت مردم و مقاومت ایران از آن تا حدی خبر دارد امریکا هم بدون تردید اطلاعات دقیق و بسیار زیادی از عملکرد این رژیم داشته و دارد آنچه این روزها در مورد طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن توسط مقامات آمریکای افشا شده است بخش بسیار ناچیزی از اطلاعات دول آمریکای نسبت به اعمال تروریستی رژیم جمهوری اسلامی ایران است. سیاست سازش و مماشات و کرنش آمریکا در برابر ارتجاع هار مذهبی اجازه نداده و نمی دهد همه واقعیت و حقیقت از پرده برون افتد در عوض تا دلتان بخواهد دروغ و تهمت و ضد قانونی در برخورد با اپوزیسیون واقعی مردم ایران ایجاد کرده و می کنند تا دل سیاه شیطان را بدست آورند.

آنچه جای انتقاد دارد این است که کرنش و زانو زدن در برابر تهدید جدی و واقعی و روز جامعه جهانی یعنی تروریست دولتی حاکم بر ایران تا کی و تا کجا؟



منوچهر مرعشی

16-10-2011




هیچ نظری موجود نیست: