۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه

میز محاکمه نه میز مذاکره



رزیم حاکم بر ایران ازهمان زمان بنا شدنش توسط خمینی تا همین امروزهمواره سعی کرده است با روش مرسوم خود یعنی فریب و دروغ و زور و جنایت و..خواسته خود را به مردم ایران وجهان تحمیل کند . تاهر جا هم که مقاومتی در برابرش نباشد بی شرمانه می تازد. بدین ترتیب توانسته تاکنون به حیات مضر خود ادامه دهد..تجربه چند دهه وجود نظام ولایت فقیه نشان داده است که کوتاه آمدن و مذاکره و سازش ویا بدتر پذیرش این رژیم راه چاره نیست .این همان چیزی است که هیولای ولایت از ته دل می خواهد و در واقع دامیست که شیادانه و زیرکانه گسترده است تا کار خود را پنهانی و بی دردسر پیش ببرد. زیرا یک گام کوتاه آمدن در برابر ارتجاع مذهبی برابر با صد گام پیش آمدن اوست به عملکرد این رژیم در برابر مردم ایران و در منطقه نگاه کنید.

متاسفانه جهان بینی پرگماتیستی و دنیای سود و سرمایه اغلب تنها پیش پا و منافع روزمره و کوتاه مدت خود را می بیند و به رسیدن به آن دل می بندد و بدین ترتیب با خود خواهی و ترس و زبونی باعث بسیاری از فجایع قابل پیشگیری می شوند. نمونه اش سازش و برخورد زبونانه با نازیسم و فاشیست پیش از جنگ جهانی دوم بود که نتیجه اش سر بر آوردن رژیم های ضد انسانی درآلمان هیتلری و ایتالیایی موسیلینی وآن ویرانی جهانی شد که همه می دانیم.

بنا بر تجربه تاریخ و شناخت عملی از رژیم جمهوری اسلامی راه مقابله جدی و موثر با دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران ایستادگی ومقاومت و کشیدن تمامی جنایت کاران حاکم در ایران و هم سنخانشان و شرکایشان در همه جهان از عراق تا لبنان تا اروپا و...به پای میز محاکمه می باشد.

برای پایان بخشیدن به جرم و جنایت دولتی و سازمان یافته با کلاه شرعی برای رسیدن به آزادی و پیش رفت برای برقراری دمکراسی و حقوق بشر در ایران وبرای دفاع و گسترش و غنا بخشیدن به دستاوردهای تا کنونی بشری در زمینه حقوق انسانی برای پیش گیری از فاجع بزرگ جهانی باید به هر قیمت دیکتاتوری ضد بشری جمهوری اسلامی را بزیر کشید و تمامی مسولین و عوامل ریز و درشت ایرانی و غیر ایرانی آن را برای درس آموزی و مانع شدن از تکرار جرم و جنایت به پای میز محاکمه علنی و عادلانه کشید.

منوچهر مرعشی

20-01-2011

هیچ نظری موجود نیست: