۱۳۹۸ دی ۱۴, شنبه

شادی جهت یک عمل درست

ایکاش در دنیای واقعی و عملی ، امکان آن بود و یا باشد،  که موجودات پلیدی همچون قاسم سلیمانی و یا امثال او  و یا نظام های را که از انسان ها موجوداتی پلید می سازند و تحویل جامعه بشری می دهند ، چه در ایران و یا هرکجای جهان ، در دادگاهی عادلانه و علنی با رعایت همه حقوق و موازین انسانی در جهتی آموزشی محاکمه و مجازات کرد تا از تکرار آنها پیشگیری شود.

 اما چه سود از افسوس که همیشه دنیای واقعی با دنیای خواست ها و آرزوهای ما یکی نیست ، واقعیت سر سخت این است که امثال این موجودات و دستگاهی که اینها را می سازد،  بنا بر ماهیت ضد انسانی و عمل کردشان  در همه جا ودر همه زمان و درطول تاریخ ثابت کرده‌اند  که تنها زبان زور را می فهمند.

 بنا بر این حقیت بی تردید باید برای جلوگیری از اعمال ضد انسانی این موجودات جانی، گاهی به ناچار به زبان زرو با آنان سخن گفت .

بنا بر این در مورد این عمل مشخص و دقیق و فرمان زدن سلیمانی و همراهانش توسط آمریکا باید اقرار کرد حرکتی بقایت درست ،شجاعانه  ،تاریخی ،انسانی و ماندگار خواهد بود.

حرکتی کمک کننده به قیام کننده گانی که با تمام وجود و توان در میدان عمل پنجه در پنجه دیکتاتوری ضد بشری خواستار رهایی از هیولای ارتجاع مذهبی حاکم بر ایران و منطقه در جهت پیش رفت و تکامل جامعه خویش هستند .

 قیام کننده گانی هوشیار و دلیر که با آگاهی و در عمل مانع و تضاد مقدم را درست تشخیص داده و با هیچ ترفندی دست از سر ارتجاع ضد تکاملی در پرده دین و مذهب بر نمی دارند تا روزی که این مانع پیش رفت را در هر شکل که ظاهر شود کنار بزنند.آنان هدف را دقیق انتخاب کرده‌اند و به سمت رسیدن به آزادی و زندگی انسانی با فداکاری و مقاومت و هوشیاری کم نظیری با همه افت و خیز ها،همچنان به پیش می روند.

منوچهر مرعشی 04-01-2020











هیچ نظری موجود نیست: