۱۳۹۹ خرداد ۱۷, شنبه

نزد من آیید

نزد من آید 

عقرب های جرار 
کلاغ های بد خبر  
کفتارهای همه چیز خوار
حشرات موذی 
مارهای هفت خط 
لاشخور های زشت  
سگ های هار 
روباهای مکار 
سوسک های چندش 
موش های کثیف 
کرم های مرده خوار
موجودات لجن زی  
...
به درگاه من بشتابید  
من شما را عزت خواهم داد

دیوهای سیاه 
افکار تباه 
رؤیاه های پلشت 
خیال های خونین 
تصویر های تاریک 
الهام های شرور 
... 
گرد من بگردید  
شما را گرامی می دارم 

انسان های بی حس 
آدم های پست 
انسان های حریص 
آدم های خونخوار
 انسان های سود پرست 
آدم های حقیر
 انسان های شیاد 
آدم های بدکردار  
انسان های پلید
 پاسداران سیاهی 
سیاه فکران سنگ دل
... 

 به لشکر من بپیوندید
من شما را قدرت می دهم
 ...

بیاید همه ،با من جمع شوید 
تا خواسته های خود را به چنگ آوریم 

منوچهر مرعشی 
11-04-2020

با عرض معذرت از تمامی جانداران و اشیا ء و ارواح و اوهام  و...که بخاطر بیان مطلببا انسان های بد مقایسه می شوندزیرا انسان بد به دلیل ویژگی ها و توانایهایش ازهمه موجودات بد پلیدتر است .

هیچ نظری موجود نیست: